Potek zbiranja

Dostava zabojnikov in prejem vzdevka ter gesla

Po obdelavi prejetih prijav poteka dostava namenskih zabojnikov in ustreznega števila vrečk. Poleg zabojnikov prejmete tudi kopijo vaše prijavnice, na kateri sta zabeležena vzdevek ter geslo za pregled podatkov na naši spletni strani. Šole, ki so že sodelovale v akciji obdržijo stara gesla.

Velikost kartonov: višina 66 cm, širina 40 cm, globina 40 cm.

Odvoz zbranih izrabljenih tonerjev, kartuš ter trakov

Zbrane tonerje, kartuše ter trakove odvažamo na približno vsake tri mesece. O odvozu obvestimo vse ekokoordinatorje oz. mentorje preko elektronske pošte. Predviden urnik odvoza pa lahko vidite tudi na naši spletni strani v rubriki Aktualno.

V primeru, da je zabojnik prej poln, nas o tem obvestite po telefonu ali elektronski pošti in v najkrajšem možnem času bomo zbrano odpeljali.

Specifikacija zbranega je objavljena na spletu dva do tri dni po odvozu.

Pomembno! Ob odvozu ne zamenjamo zabojnika ampak zgolj vrečke.

Napotki za ravnanje z izrabljenimi tonerji, kartušami ter trakovi

  1. Ob menjavi tonerja, kartuše ali traku ne zavrzite originalne embalaže, ampak jo skupaj z izrabljenim materialom odložite v namenski zabojnik. Če pa embalaže nimate več, zavarujte toner, kartušo oz. trak tako, da jih dajte v vrečko. S tem boste preprečili prašenje ter iztekanje neuporabljene barve, saj je le - to izredno težko odstraniti z oblačil ter ostalih površin.
  2. Tonerjev, kartuš ter trakov ne razstavljajte, saj s tem poškodujete plastično ohišje. Poškodovani artikli imajo nižjo ceno in tako boste zbrali manj sredstev.
  3. Zabojnik postavite proč od šolske kuhinje oz. jedilnice, da je prenos umazanije iz zabojnika čim manjši.
  4. V zabojnik sodijo zgolj izrabljeni tonerji, kartuše in trakovi ter njihova originalna embalaža.
© 2005-2014 Bitea, inženiring in storitve, d.o.o.